keskiviikko 1. elokuuta 2018

Niin alas ei voi vajota ettei siellä Jeesus ois

Jeesus syntyi ihmiseksi keskellemme. Hän koki samoja kipuja ja tunteita kuin me. Hän tuli kohtaamaan meitä ihmisiä, vajavaisia, eksyneitä ihmisiä. Hän on edelleen keskellämme ja kohtaa ihmisiä edelleen.
  Siis Jumala tuli keskellemme auttamaan meitä. Me voimme ojentaa käden kun olemme hukkumassa ja hän vetää meidät turvaan. Turvallisin paikka on olla lähellä Jeesusta, rukouksessa, ajatuksissa. Olemme siis missä tahansa ja on meidän tilanteemme millainen hyvänsä, Hän kuulee huokauksen, rukouksen, ajatuksen jopa ennen kuin ehdimme rukoilla. Ihmeellistä. Jumalalle mikään ei ole mahdotonta ja toivottomia tapauksia ei ole. Olemme ihmisinä kaikki samalla viivalla, saman arvoisia eli arvokkaita Hänelle. Jeesuksen apu, turva, rakkaus ja pelastus on meille kaikille tarjolla. Hän ei erottele ihmisiä vaan armossaan haluaa rakastaa meitä ja tarjota meille turvallisen kodin, ikuisen elämän, ilon ,vaikka olisimme sitten täällä maailmassa vajonneet kuinka alas tahansa, tehneet väärin itseämme, toisiamme ja Jumalaa vastaan. Tähän, Jeesuksen rakkauteen ja armoon,voimme turvata aina. Hän on taivaassa, täällä maan päällä, vierellämme ja sydämessämme. Hän tuli pelastamaan syntisiä ja ojentaa kätensä auttaakseen. Hän puhuu sinulle kauniisti. Raamattu on Jumalan sanaa eli Jumalan puhetta. Pysähdy kuuntelemaan. 

1 kommentti: